"Jsem zamilovaná do prváka"

08.11.2009 14:46

·         Ahoj Osmý Pavilone, rozhodla jsem se napsat dotaz do vaší Poradny, protože vám všem v redakci věřím a doufám, že mi pomůžete. Strašně se mi líbí jeden kluk z prváku. Má patku a strašně pěkně se obléká...© Nevíte prosím, jak se jmenuje, nemáte na něj číslo? A bude mě vůbec chtít?

ILoVeHiM (13 let)

Zdarec ILoVeHim,

bohužel nemůžeme poskytovat osobní informace o studentech našeho gymnázia. Ale jistě si na něj dovedeš sehnat kontakt i sama, co třeba zkusit Facebook nebo přes kamarádky? Měj se hezky.:-) 

Zpět

Poradna

Pomoc s fyzikou

07.12.2009 19:03
Ahoj osmý pavilone jsem tedka prvnim rokem na gymplu,a chci se zeptat jestli nevíš o někom kdo by mi mohl pomoct s fyzikou.Nějak moc dobře mi nejde.Děkuju Luccinka   Ahoj Luci, ptala jsem se jedné holky, co studuje vysokou matfyz, ale přes školní rok by doučování bohužel nestíhala. Nikoho...
>>

"Rozhovor s hvězdou Stmívání"

14.11.2009 21:23
·         Čaukýsek Osmý Pavilone, nemohli byste prosím prosím udělat rozhovor s hvězdou ,,Stmívání“ Robertem Pattinsonem? Já jsem do něj totiž úplný blázen:-) TwilightGirl (14 let) Ahoj TwilightGirl, s takovými dotazy se prosím příště obracej...
>>

Nový Ital

11.11.2009 21:35
·         Jen jsem se chtěla zeptat, jestli nevíte něco o tom Italovi, který teď přišel k nám na školu? Jako třeba jestli má manželku, děti, jaký typ holek se mu líbí atd... AAAllliiiccceee (19 let) AAAllliiiccceee, mysleli jsme si, že se chceš...
>>

"Nenávidím tě!"

08.11.2009 14:47
·         Osmý Pavilone, jsi ten nejhorší časopis na celém světě! Nenávidím tebe, tvé články a úplně ze všeho nejvíc nenávidím členy tvé redakce. Fuuuuuj! EMOgirl (12 let) Ahoj EMOgirl, děkujeme za tvůj velice duchaplný a smysluplný ,,dotaz“. Ale je...
>>

"Jsem zamilovaná do prváka"

08.11.2009 14:46
·         Ahoj Osmý Pavilone, rozhodla jsem se napsat dotaz do vaší Poradny, protože vám všem v redakci věřím a doufám, že mi pomůžete. Strašně se mi líbí jeden kluk z prváku. Má patku a strašně pěkně se obléká...© Nevíte prosím, jak se...
>>

"Jsem zamilovaná do profesora"

08.11.2009 14:44
·         Asi jsem se zamilovala do pana profesora Hudce! Osmý Pavilone, pomoz mi, nevím, co mám dělat!                     Lizzie (15 let) Čau...
>>

Vyhledávání

© 2009 Všechna práva vyhrazena.